Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek a Fekete Mandala Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) által a http://www.velocitybp.hu oldalon (a továbbiakban: weboldal) üzemeltett Velocity Budapest Kerékpárbolt & Szerviz webáruház szolgáltatás (a továbbiakban: webáruház) igénybevételének szerződési feltételeit tartalmazza. A webáruház általános szerződési feltételeinek célja, hogy a webáruház szolgáltatással és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, valamint a Szolgáltató és a Vásárló jogait, kötelezettségeit és egyéb, a webáruház szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket részletesen szabályozza a vonatkozó hatályos jogszabályokkal összhangban.

1. A Szolgáltató adatai

A Szolgáltató neve: Fekete Mandala Kft.
A Szolgáltató kereskedelmi neve: Velocity Budapest Kerékpárbolt & Szerviz
A Szolgáltató székhelye: 1023 Budapest, Zsigmond tér 1/B. 3. em. 2.
A Szolgáltató üzleti tevékenységének helye: 1023 Budapest, Lukács utca 2.
A Szolgáltató cégjegyzékszáma: 01-09-185530
Nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
A Szolgáltató adószáma: 24120951-2-41
A Szolgáltató elektronikus elérhetősége: info@velocitybp.hu
A Szolgáltató telefonszáma: (1) 3 26 26 26; (+36 20) 585 5500, (+36 30) 551 5429

 

2. A Vásárló

A Vásárló az a természetes vagy jogi személy, aki a Szolgáltató jelen általános szerződési feltételeit elfogadja és a Szolgáltató webáruházán keresztül a Szolgáltató által forgalmazott terméket megrendeli. Természetes személy vásárló esetén a Vásárló és a Szolgáltató között létrejött szerződés érvényességének feltétele, hogy a természetes személy a jognyilatkozat megtételekor (azaz a megrendelés leadásakor) cselekvőképességgel rendelkezzen.

 

3. A szerződéskötés menete

3.1. Regisztráció

A webáruházban történő vásárlásnak nem feltétele a weboldalon történő regisztráció. A Vásárló szabadon döntheti el, hogy a weboldal felületén személyes adatainak megadásával regisztrációt kíván-e létrehozni a webáruház szolgáltatás rendszeres igénybevételének megkönnyítése céljából. A regisztrációra, illetve a regisztrált felhasználóknak a személyes oldalukra való belépésre a weboldal fejlécének bal felső sarkában van lehetőség.

A regisztráció során a Vásárlónak a nevét, e-mail címét, telefonszámát, valamint a pontos címét (város, irányítószám, utcanév, házszám) kell megadnia. Amennyiben a szállítási és a számlázási cím eltér egymástól, a Vásárlónak lehetősége van azokat külön-külön is feltüntetni. A regisztráció végén a Vásárlónak meg kell adnia egy jelszót, mellyel a továbbiakban be tud lépni a személyes oldalára.

A Vásárló a regisztráció során feliratkozhat a Szolgáltató hírlevelére is, melyben a Szolgáltató tájékoztatást küld a 20-70% -os kedvezményt nyújtó "VeloCity Villámakció"-ról és az érintett termékekről, valamint további hasznos információkat küld a feliratkozók részére.

 A Vásárlónak a regisztráció során megadott adatait a Szolgáltató rögzíti és a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelően végzi azok kezelését (az adatkezelésre vonatkozó Adatvédelmi Tájékoztató itt érhető el). A Szolgáltató az Adatvédelmi Tájékoztató szövegét tartalmazó linket a regisztrációs felületen is közvetlenül elérhetővé teszi, valamint annak szövege az „Adatvédelmi Tájékoztató” menüpont alatt közvetlenül is hozzáférhető.  

3.2. Vásárlás vendégként

Amennyiben a Vásárló nem kíván regisztrálni a honlap felületén, úgy a termék kiválasztását követően a Kosár tartalmának véglegesítése során a Pénztár menüpont alatt a „Vásárlás vendégként” opció megjelölésével kell megadnia nevét, e-mail címét, telefonszámát, lakcímét, valamint a számlázási és szállítási címét (város, irányítószám, utcanév, házszám). A Vásárló által megadott személyes adatokat a Szolgáltató csak a megrendelés teljesítéséhez feltétlenül szükséges ideig őrzi, a Szolgáltató a Vásárló adatait a megrendelés teljesítésével törli. Újabb megrendelés leadása esetén a Vásárlónak ismételten meg kell adnia személyes adatait.

3.3. Megrendelés leadása és az adatbeviteli hibák javítása

A termékeket egy online katalógus tartalmazza, mely a főmenü sorban a „Webáruház” menüpontra kattintva a „Termékek” almenüpont alatt érhető el. A Vásárló a terméket a termékleírás mellett szereplő „Kosárba” ikonra kattintva tudja kiválasztani. Egyidejűleg több különböző termékre vonatkozó megrendelés is leadható, illetve ugyanabból a termékből a kívánt mennyiséget a Vásárló a „mennyiség” megjelölés melletti „előre-hátra” nyilakkal tudja változtatni. A Vásárló a kosár tartalmát a weboldal fejlécének jobb felső sarkában tudja megtekinteni. A weboldal a fejlécben folyamatosan jelzi a kiválasztott termékek számát, valamint a végösszeget. A fejlécre kattintva a megrendelés részletei jelennek meg (kiválasztott termék, termékleírás, termékátvétel, részösszeg, végösszeg) valamint lehetőség nyílik a „Fizetés” menüpontra kattintva a megrendelés véglegesítésére.

A Vásárló a tévedésből, vagy téves tartalommal bevitt adatokat (kiválasztott termékek köre, mennyiség, fizetési mód stb.) a megrendelés elküldése előtt termékek esetén a „törlés” vagy az „X” gombra kattintva, a szállítási adatok, fizetési mód, számlázási adatok vonatkozásában a „módosítás” gombra kattintva tudja kijavítani.

A Vásárló a „Kosár tartalma” menüpontból a „tovább a Pénztárhoz” menüpontra, a weboldal fejlécének jobb felső sarkában pedig a „Fizetés” menüpontra kattintva tudja megrendelését véglegesíteni.

A Vásárlónak első lépésként a „Pénztár beállítások” menüpontban meg kell jelölnie, hogy regisztrált Vásárlóként vagy vendégként kívánja megrendelését leadni. A Vásárlónak lehetősége van ezen a felületen is regisztrálni, valamint a már korábban regisztrált vásárlóknak e-mail címük és jelszavuk megadásával bejelentkezni.

Regisztrált vásárló esetén a fizetés második lépéseként a „Számlázási adatok” automatikusan kitöltésre kerülnek a regisztrált adatokkal (azonban a Vásárlónak lehetősége van itt is a megadott cím módosítására), a vendég vásárlónak pedig meg kell adnia nevét, e-mail címét, telefonszámát, valamint a lakcímét (város, irányítószám, utcanév, házszám).

Harmadik lépésként a „Szállítási adatok” menüpontban a Vásárlónak meg kell adnia azt a címet, ahova a termék kiszállítását kéri.  

Negyedik lépésként a „Szállítási mód” menüpontban a Vásárlónak ki kell választania, hogy személyes átvétellel vagy futárszolgálat útján kívánja a megrendelt terméket átvenni.

Ötödik lépésként a Vásárlónak a „Fizetési mód” menüpontban kell kiválasztania, hogy melyik fizetési módot választja. A megrendelés kifizetése a szállítási módtól függően történhet készpénzben a személyes átvétellel egyidejűleg, banki átutalással a termék átvételét megelőzően, vagy utánvételes fizetéssel. A Vásárló a megrendelés véglegesítése előtt külön checkbox kipipálásával jelzi, hogy elolvasta és elfogadja jelen általános szerződési feltételeket.

Utolsó lépésként a „Rendelés véglegesítése” menüpontban a „rendelés jóváhagyása és kifizetés vállalása” gombra kattintva tudja a Vásárló elküldeni megrendelését azzal, hogy tudomásul veszi, hogy a megrendelés elküldésével a Szolgáltató felé fizetési kötelezettsége keletkezik.

3.4. A megrendelés visszaigazolása automatikus rendszerüzenetben

A Szolgáltató köteles a Vásárló megrendelését haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül elektronikus úton a Vásárló számára visszaigazolni. Az elektronikus visszaigazolást a Szolgáltató szoftvere automatikusan generálja a Vásárló megrendelésének megtörténtekor. Amennyiben a Szolgáltatótól a megrendeléstől számított 48 órán belül nem érkezik visszaigazolást tartalmazó rendszerüzenet a Vásárlóhoz, úgy a Vásárló ajánlati kötöttsége megszűnik, vagyis a továbbiakban nem köti a Vásárlót a leadott megrendelés. A megrendelés visszaigazolása csak a Vásárló megrendelésének a Szolgáltatóhoz való megérkezését igazolja, azzal a megrendelést a Szolgáltató még nem fogadja el, így a szerződés ekkor még nem jön létre.

3.5. A megrendelés elfogadása és a szerződés létrejötte

A Szolgáltató a visszaigazolást tartalmazó rendszerüzenet elküldését követően egy újabb e-mailben értesíti a Vásárlót a megrendelés elfogadásáról és a szerződés teljesíthetőségéről (elérhető-e a termék raktáron stb.). Ez az e-mail már a Szolgáltató elfogadó nyilatkozatát tartalmazza, amely által a szerződés a Szolgáltató és a Vásárló között létrejön.

 

4. A szerződések formája, nyelve, iktatása, magatartási kódex

A szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A szerződés nyelve magyar. A Szolgáltató a létrejött szerződéseket nem iktatja és azok a későbbiekben papír alapon nem hozzáférhetők. A Szolgáltató magatartási kódex szabályainak nem vetette alá magát, ezért a jelen ÁSZF-ben magatartási kódexre történő utalás nem történik.

 

5. A szerződés tárgya

5.1. A termék lényeges jellemzői

A Vásárló a webáruház által kínált termékeket a weboldalon a „Termékek” menüpont alatt tudja megtekinteni. A webáruházban a termékek több szempont szerint vannak csoportosítva a könnyebb tájékozódás érdekében, az oldal fejlécének bal felső sarkában pedig a“Keresőmező” segíti a keresést. A termékkatalógus tartalmazza a termékről készült fényképet, illetve az az adott termék jellemzőire vonatkozó részletes leírást is.

5.2. Vételár

A Szolgáltató a forgalmazott termék vételárát az áru mellett közvetlenül feltünteti. A feltüntetett árak bruttó összegek, melyek tartalmazzák az általános forgalmi adót is. Az árak minden terméknél forintban vannak megadva.

5.3. Szállítási mód és szállítási költség

A szállítási költség az egyes szállítási módok vonatkozásában az alábbiak szerint alakul:

a) Személyes átvétel

A Vásárló a webáruházban megrendelt termékeket a második visszaigazoló e-mailben egyeztetett időponttól kezdve személyesen veheti át a VeloCity Budapest Kerékpárbolt & Szerviz üzletében (1023 Budapest, Lukács utca 2. al.) nyitvatartási időben (az üzlet nyitvatartási ideje a weboldalon a „Kapcsolat” menüpont alatt érhető el). Személyes átvétel esetén a Vásárlót a vételár kifizetésén felül egyéb költség nem terheli. Személyes átvétel esetén az üzletben csak készpénzes fizetésre van lehetőség.

 b) Házhozszállítás Magyarország területén

A Vásárló kérheti a megrendelt termékek házhozszállítását is. A Szolgáltató a csomagokat a visszaigazolástól - illetve előreutalásos és bankkártyás fizetés esetén a számla ellenértékének beérkezésétől – számított 2-4 munkanapon belül szállítja ki a megadott címre. Amennyiben a Vásárlónak a kiszállítással kapcsolatosan külön igénye van, úgy azt az info@velocitybp.hu címen tudja egyeztetni a Szolgáltatóval.

A webáruház megrendeléseit futárszolgálata szállítja házhoz. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. Amennyiben a címzett nem érhető el a megadott címen, úgy lehetőség van a futárszolgálattal egy új időpont egyeztetésére.

Amennyiben a Szolgáltató neki felróható okból nem szállítja ki a megrendelt árut a szerződéskötést követő 30 napon belül, a Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Amennyiben a Szolgáltató e póthatáridő alatt sem szállítja ki a megrendelt terméket, úgy a Vásárló a szerződéstől elállhat.

Amennyiben a Vásárló a terméket házhozszállítással rendeli meg, úgy a szállítási költség a fizetési módtól és a megrendelt termék méretétől, súlyától függően változik.

Előre utalás és bankkártyás fizetés esetén

  • 0-2 kg-ig 1.225 Ft,
  • 2-10 kg-ig: 1.525 Ft,
  • 10-25 kg-ig: 2.825 Ft

Előreutalásos vásárláskor a megrendelt termékeket a Szolgáltató csak azután postázza, miután a megrendelés összege beérkezett a Szolgáltatónak az Erste Banknál vezetett bankszámlájára:

Elfogadott bankkártyák: dombornyomott VISA, és MasterCard, Visa Electron és MasterCard Electronic, illetve azon bankkártyák, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) tartozik.

Utánvétel esetén:

  • 10.000 Ft-os értékhatárig + 650 Ft/csomag a szállítási díjon felül,
  • 10.000-20.000 Ft-ig: + 800 Ft/csomag a szállítási díjon felül,
  • 20.000-100.000 Ft-ig: +1250 Ft/csomag a szállítási díjon felül,
  • 100.000 Ft feletti érték esetén a csomag értékének 1%-a a szállítási díjon felül.

 Ebben az esetben a készpénzes fizetés a csomag átvételekor történik, melyet a Vásárló a kézbesítőnek fizet meg.

A Vásárló a szállítási költséget a főmenüsorban a „Webáruház” menüpontra kattintva a „Fizetési és szállítási feltételek” almenüpont alatt közvetlenül is elő tudja hívni.

A jelen ÁSZF-ben meghatározott szállítási költségek visszavonásig érvényesek.

c) Külföldre történő kiszállítás

Külföldre történő kiszállítással kapcsolatosan az info@velocitybp.hu címen lehet érdeklődni. A Szolgáltató minden esetben egyedileg dönti el, hogy a külföldre történő kiszállítást vállalja-e.

 

6. Elállási jog

6.1. Az elállási jog gyakorlása

A Vásárló a szerződéstől jogszabály alapján 14 napon belül jogosult indoklás nélkül elállni. Az elállási jog a Vásárlót a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján illeti meg.

A Vásárló elállási jogát

  • a terméknek,
  • több termék adásvételekor - ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik - az utoljára szolgáltatott terméknek,
  • több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  • ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak

a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. A Vásárló elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

Amennyiben a Vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postai úton a 1023 Budapest, Zsigmond tér 1/B. címre, elektronikus úton az info@velocitybp.hu elérhetőségére) a Szolgáltatóhoz. A Vásárló elállási nyilatkozatát megteheti a jelen Általános Szerződési Feltételekhez csatolt 1. sz. mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával is.

A Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a kitöltött nyilatkozat-minta elküldésével vagy egyéb, egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolta.

A Vásárló elállása esetén a Szolgáltató köteles a Vásárló által kifizetett összeget – ideértve a vételár mellett a szállítási költséget is – haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni a Vásárló részére a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal (készpénz, bankkártyás fizetés) megegyező módon. A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Vásárlót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terheli. Amennyiben a Vásárló a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott (pl. expressz futárszolgálat), úgy a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

Termék megrendelése esetén a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a Vásárló által korábban megfizetett összeget (a vételárat és szállítási költséget), amíg a Vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáró módon nem igazolta, hogy a terméket visszaküldte. A kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A Vásárló az elállási jog gyakorlása esetén köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni a Szolgáltatónak vagy a Szolgáltató által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vásárló a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaküldésével kapcsolatban felmerült közvetlen költségeket. Amennyiben a termék jellegénél fogva postai küldeményként nem küldhető vissza, azt a Szolgáltató az elállási nyilatkozatra küldött válaszában közli a Vásárlóval.

A Vásárló akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

6.2. Kivételek az elállási jog gyakorlása alól

Nem illeti meg a Vásárlót az indoklás nélküli elállás joga:

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak (pl. kifejezetten a Vásárló megrendelésére legyártott kerékpár);
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

 

7. Kellékszavatosság

A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

A Vásárló - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

  • kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna,
  • ha a kijavítást vagy a kicserélést a Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

 

A Vásárló választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A Vásárló a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A Vásárló a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a Vásárló kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

8. Termékszavatosság

A termék hibája esetén a Vásárló - választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

A Vásárló ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

9. Jótállás

A Szolgáltató hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az általa értékesített kerékpárok vonatkozásában  jótállásra köteles.

A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. A jótállási igény határideje 1 év, mely határidő a termék átadásának napjával kezdődik. A Szolgáltató a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ha a Szolgáltató jótállási kötelezettségének a Vásárló felhívására nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónap elteltével akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt.

A Vásárló ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vásárlót a jótállásból fakadó jogok az 7. és a 8. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

10. Panaszkezelési módok, jogérvényesítés

 

Ügyfélszolgálat

A Vásárló a termékkel kapcsolatos panaszait a Szolgáltató alábbi elérhetőségein teheti meg:

a) A Velocity Budapest Kerékpárbolt és Szerviz üzletében (1023 Budapest, Lukács utca 2) személyesen, nyitvatartási időben (az üzlet nyitvatartási ideje elérhető a főmenüsorban a „Kapcsolat” menüpontra kattintva)

b) e-mailben: info@velocitybp.hu

 

Amennyiben a Vásárló panaszát közvetlenül a Szolgáltató munkatársánál személyesen terjeszti elő, a Szolgáltató a panaszt azonnal kivizsgálja és szükség szerint azonnali intézkedéssel orvosolja.

Amennyiben a Vásárló a szóbeli panaszra adott válasszal nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszbejelentésről a Szolgáltató jegyzőkönyvet készít. A Szolgáltató a Vásárló panaszát a Panaszbejelentő jegyzőkönyv felvételétől számított 30 naptári napon belül megválaszolja és ezzel egyidejűleg megküldi a Vásárló részére a Panaszbejelentő jegyzőkönyv egy másolati példányát. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.     

A Szolgáltató az elektronikus és postai úton benyújtott panaszt a panasz beérkezésétől számított 30 naptári napon belül megválaszolja. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

 

Békéltetőtestület

Amennyiben a Vásárló panaszát a Szolgáltató Ügyfélszolgálatán elutasítják vagy a Vásárló a panaszra adott válasszal nem ért egyet, a Vásárló a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében a Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti az alábbi elérhetőségeken:

Budapesti Békéltető Tesület
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

 

Budapest II. kerületi Járási Hivatal

Járás vezetője: Dr. Herczeg Julianna hivatalvezető-helyettes
Cím: 1024 Budapest, Margit krt. 47-49.
Telefonszám: +36 1 896 2449
Fax: +36 1 2374885
E-mail: Herczeg.Julianna@02kh.bfkh.gov.hu

 

Bírósági jogérvényesítés

A felek bármifajta jogvitájukra alávetik magukat a Szolgáltató székhelye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság kizárólagos illetékességének, amennyiben vitájukat elsődlegesen békés úton nem tudják rendezni.

 

11. Szerzői jogi rendelkezések

A weboldal teljes tartalma szerzői jogi védelem alatt áll. A Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a weboldalon, valamint a weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön engedélyt ad.

 

12. Egyéb rendelkezések

A Szolgáltató bármikor jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket módosítani. Az esetleges módosítás a honlapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdések esetén a Polgári Törvénykönyv és más vonatkozó jogszabályok, így különösen az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései alkalmazandók.

 

Kelt Budapesten, 2014. június 17. napján

 

-----------

 

1. sz. melléklet

Elállási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Velocity Budapest Kerékpárbolt és Szerviz

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék(ek) adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

 

 

 

 

 

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

 

 

 

A Vásárló(k) neve:

 

 

 

 

A Vásárló(k) címe:

 

 

 

 

A Vásárló (k) aláírása: ……………………………………………….

 

Kelt